divendres, 8 de maig del 2009

I ara?

No falla. Cap al Maig-Juny se m'acaben totes les series. Cada any passa el mateix i cada any me n'oblido per després veure-ho i quedar-me descolocada.
Ara que s'acaben les classes, que una te més temps lliure, ... ara les acaben. Sniff.

Les que tenen un final inminent són:

  • Lost: 5ena temporada. Crec que la gràcia està en que no s'entenen la meitat dels capítols o que he de saber d'una vegada què passa amb aquest coi d'illa perquè sinó no ho entenc. Final de temporda la setmana que ve.
  • Private Practice: És un spin-off d'Anatomía de Grey. Vaig veure el primer episodi per curiositat, després va venir el segon, el tercer, ... i per la 2ona temporada que anem. Desgraciadament l'últim capítol caurà aquesta nit.
  • Anatomía de Grey: Em van deixar la primera i segona temporada en dvd, així és impossible no viciar-se. Si és que la culpa és dels altres....ejem. Suposo que també caurà l'últim la setmana que ve.


Per sort, TV3 encara no ens abandona. Però no ens enganyem...ni punt de comparació.

1 comentari:

Enkeli ha dit...

Eeeeeh que Infidels està molt ben parit, eh!!

I després que me'n dius dels programes??? Crackovia, Entre Línies, Quequicom, Karakia, Afers Exteriors, Thalassa, 30 minuts... i encara me'n recordo d'un dels meus favorits. Més enllà del 2000 que em sembla que després va passar a dir-se Punt Omega.

La tele a Catalunya està molt ben pensada, cosa que no puc dir el mateix d'aquí que tot són programes reality d'Amèrica o Regne Unit i lo demés són programes merda-finesos o xats :S