dijous, 23 de juliol del 2009

One week ago...

No tenia intenció de fer un post així però acabo de veure l’hora i el dia que és i el mono que porto arrossegant des de fa una setmana s’ha multiplicat per 10.

És curiós, em van posar en vena durant 48 hores non-stop el Be Here Now i no em va agradar, és més, vaig arribar a un estat en que sabia tancar les orelles i no escoltar més aquella veu de mala llet. Van venir a Barcelona i com que, aquí , el fan Low no hi volia anar jo no em vaig molestar ni en insistir.

Però va sortir un disc nou, l’últim, i amb ell la gira. I la no fan es va tornar fan. I només va faltar el concert de Badalona per sortir al·lucinant. Ara he perdut el compte de les vegades que he escoltat el Be Here Now (i toooota la resta). Que sempre vaig tard, no és cap novetat.

I fa una setmana els vam tornar a tenir davant (més o menys). I fa una setmana que tinc un mono que no puc amb ell. Llàstima que cap dels 6 concerts que queden siguin en època de vacances perquè hi anava de cap. Fos on fos. I prefereixo no pensar que el més probable és que ara vinguin 5 anys de sequera musical.

Ais...