dimarts, 8 de setembre del 2009

Festa Major

Ahir es va acabar la festa major. Crec que és el primer any que hem fet alguna cosa cada dia, i a mi això m'encanta. Abans era més de fira i concerts, ara soc més de rues, concerts i castells de focs però no deixa de ser la festa major i m'agrada.
Divendres vam fer un intent d'anar al pregó, però la plaça de l'Ajuntament és petita petita i estava fins als topes de gent. Així que res, un altre any serà.
Dissabte va tocar la rua de gegants i diables. A mi els diables...com més lluny millor. Valenta, el que es diu valenta, una no és.

Però els gegants ja és una altra cosa.

I la nostra cebeta ;)

Després va tocar el torn al concert: Whiskyn's i Sidonie. Dels primers no cal fer gaire comentaris, si de més "petita" m'agradaven, dissabte es van quedar bastant bastant curts. En canvi, Sidonie van ser un grata sorpresa. Tela com sonen en directe i com s'ho curren. Genials.

Diumenge al matí (sense son casi...ejem) vam anar a la plaça de l'Ajuntament (un altre cop petadissima de gent) a veure els castellers. Jo encara no entenc com es poden aguantar. Deu ser perquè el meu sentit d'equilibri és nul...

I ahir, per acabar la festa, el castell de focs :)