divendres, 20 de novembre del 2009

New Moon

Qui m'havia de dir que passant dels 25 (no gaire eh tampoc), m'agafaria tant fort el fenomen Twilight, Crepúsculo, diga-ho com vulguis, .... El Nadal passat ja vaig devorar, devorar i devorar 4 llibres en 20 dies i vaig aconseguir anar a veure la primera al cine abans no la treiessin (clar que va estar en cartellera la tira de temps). Aquest dimecres passat van estrenar la segona i tot i tenir claríssim que no hi volia anar el dia de l'estrena (les nenes poden ser insuportables, algú els hauria de dir que per molt que cridin i sospirin, el tio està a la pantalla....ejem....) va acabar caient la sessió de les 21:30 ahir dijous. Més pastel que la primera, aquest cop no han destrossat el llibre, cosa que s'agraeix. A tot això, el Low no es va adormir, bona senyal! ;)


.
De fet, només llegint als diaris, ja es posen els pels de punta. Segons l'agència EFE: "Luna nueva", que se estrenó el pasado miércoles -dos días antes que en Estados Unidos-, ha sido vista por más de 260.000 espectadores, equivalente a la recaudación de 1.450.000 euros.
Este nuevo capítulo de la famosa saga se ha convertido así en una de las películas con más éxito tras "Harry Potter y el príncipe mestizo" y "Harry Potter y la orden del Fénix". Además, ha superado a películas como "El Retorno del Rey", tercera entrega de la trilogía de "El Señor de los Anillos".
Ara toca esperar a Juny de 2010 per la tercera.

3 comentaris:

Marta Illán ha dit...

No tengo nada en contra de estas peliculas ni del libro ni nada y tal, y sin ofender eh pero es que esto me ha matado xD.... "Además, ha superado a películas como "El Retorno del Rey"

Quien a escrito eso?? XD, es que me he quedado flipando.... O______o ... se refiere al ambito de espectadores verdad? XDD porque entonces si y estoy de acuerdo(que hay tanta niña gritona -__- ')

Anna ha dit...

Jajajajaja a callar!

Deman ha dit...

Jo em negava a formar part del "fenómeno fan" d'aquesta saga però... vaig acabar llegint els 4 llibres en 20 dies també...
"Hola, em dic Deman i estic enganxada a la saga Crepúsculo"