dilluns, 2 de novembre del 2009

Working so hard...and I like it!

Aquest any he decidit posar-me les piles amb l'anglès. Estic fent 4art a l'EOI però fa anys que l'estudio i tot així, no el parlo ni de lluny com el voldria parlar.
Dissabte al matí m'el vaig passar fent els exercicis del "petit" llibre que voluntàriament ens van fer comprar (voluntàriament però pobre de qui no el tingui...). 250 pagines de res amb exercicis, exercicis i més exercicis. L'hem de fer per lliure, a casa; i això costa, costa molt. La turbo teacher ens va assegurar que, qui fés tots els exercicis del llibre a consciència, passaria de curs. Ja ho veurem...


També estic llegint la primera lectura obligatòria: The curious incident of the dog in the night-time. Fa uns anys ja l'havia llegit en català però gracies a la meva memòria mosquit, recordo ben poc. La meva motivació ha arribat a tant, que el llegeixo amb una llibreta al costat per anar anotant el vocabulari. Si és que no semblo jo... No és la primera novel·la en anglès que llegeixo però si la primera que ho faig tant a consciència.


Dimarts tinc la meva primera classe de conversa. Després de dues hores de classe, en tindré una més. Sabia que si no m'apuntava el primer dia ja no ho faria així que... A veure què tal.

I per acabar-ho de rematar, ahir em vaig registrar en aquesta web, que et permet xatejar amb gent que sap anglès però vol aprendre castellà o català. La meva autoestima va pujar considerablment quan vaig veure que podía estar xerrant tranquilament i sense diccionari en mà durant més d'una hora amb una noia de Leeds o un noi de Birmingham.
El problema de tot això és que a més anglès, més ganes tinc de trepitjar terres angleses durant un període de més de 3 dies...aiiii!!!