diumenge, 20 de desembre del 2009

I like Christmas!

Qui m'havia de dir que, un any més tard, hi acabaria anant. El dissabte a la tarda i després de la nostra excursioneta al Consulat, vem decidir anar a Hyde Park per veure el gran Winter Wonderland. Possiblement vam triar un dels pitjors dies per anar-hi: dissabte a mitja tarda. Estava molt molt ple i nosaltres molt molt cansats. De totes maneres, val molt la pena sobretot si, com jo, et flipa el Nadal.
.
Només entrar ja et trobes paradetes de vi calent, creps, ... i una mica més endavant, la pista de gel.
I en aquesta pista de gel va ser on vam veure un noi de genolls amb la seva novia de peu i amb cara d'al·lucinada: moment pastel total. A mi em queia la bava en quantitats industrials, el Low només deia que "prfffff.....boh". Si és que.... ;)
.
Tot Hyde Park estava ple de casetes que venien galetes, vi, dolços, ... segurament si no hagués estat tant tant ple hagués parat i comprat. A més, estàvem tant cansats que a les 19:30 ja erem al hotel veient la semi-final de X Factor.

Aquestes galetes sempre m'han agradat. A Praga en vam comprar i tot ;)

La nòria. Es podien comprar fitxes per pujar-hi però la cua era maca i al ser de nit, les vistes ....

2 comentaris:

low ha dit...

No t'oblidis de la zona del mercat alemany. Ple de birres i butifarres, havia paradetes de tot, música en directe en diferents escenaris... de tot. Una pena estar tan cansats.

Enkeli ha dit...

Sembla xulo però clar, tanta gent... és una mica pal.. mira-ho pel costat positiu, no veu malgastar, estic segura que tot era bastant car, no?