dimarts, 30 de març del 2010

I hate people...

Una de dues tres, o la gent te un morro que s'el trepitja o és una maleducada de cuidado o d'on no n'hi ha no en pot sortir. O totes tres juntes, que també podria ser.
.
La cosa està en que fa un parell de dies, a la feina, vam llançar un mailing publicitant la nova guia i entrades per una pròxima fira. Al mailing, ho posàva ben claret (i en vermell!):

"IMPORTANTE: Indicar la dirección exacta de envío. Máximo 2 invitaciones por usuario."

.
Dilluns al matí, tenia 413 mails. D'aquests només 100 eren potables (a molt estirar) la resta....en fi, la resta eren perletes
.
Aquí van alguns exemples...
.
"Quiero 2 invitaciones de adultos, 2 de niños, 2 de....."
I jo em pregunto: tant complicada és la frase "Máximo 2 invitaciones por usuario" ?
.
"Quiero una guia"
I jo 10 milions d'Euros, no et fot. Això de dir "Hola" o "Bon dia" o "Gracies" ja no es porta no? Perquè mira que rebre un mail només amb tres paraules és trist eh? I a tot això, on l'envio la guia? On a mi em sembli? o la deixo a la porta?
.
"Mi DNI es el 00000000X y quiero dos invitaciones"
Estoo....vale....em donés el numero de Visa també? ^^
.
I com aquestes, mil perletes més....quina paciència nens, quina paciència!!
.

4 comentaris:

low ha dit...

jo vui una guia

Beth ha dit...

jajaja

James ha dit...

Yo quiero dos invitaciones tambien... para un cierto individuo liverpudliano y la acompañante xDDD.

Enkeli ha dit...

jajaja què bó! xD