dimarts, 28 de setembre del 2010

Ja les tenim aquí!

La tardor no només porta pluja i fred, també porta noves temporades de series, cosa que fa que encara m'agradi més aquesta estació.
Desgraciadament aquesta tardor no tindrem nous capítols de Lost i és com si faltés alguna cosa però per un molt bon motiu havia de ser això de sortir del llit a les cinc del matí un dilluns; si, el final de Lost.

Quin dramón per favor ...
De moment en tinc tres per anar fent i  això de recordar quin dia de la setmana estan disponibles per veure té el seu què.

Aquesta nit caurà el primer de la 4ª temporada de Private Practice, però la setmana passada ja va ser el primer d'Anatomia de Grey.  I ja en fa tres que va tornar la gran sorpresa d'aquest any: Vampire Diaries ... amf!


A veure quant trigo en picar amb alguna més ... si és que no tinc remei!!

3 comentaris:

nerona ha dit...

Per aquí dalt també fan moltes sèries... al principi me les mirava totes, sobretot CSI, Navy CIS, Greys Anatomy... de fet m'anaven bé i tot per apendre l'alemany...

Ara m'he tornat més selectiva, o m'he cansat d'algunes sèries i només segueixo Grey's Anatomy i Private Practice... però en les dues últimes setmanes han emès els últims episodis de les últimes temporades, seré bona i no diré com acaben, però de fet es pot saber molt a internet...
O sigui que ara mateix només estic enganxada a les sèries catalanes: la riera i Infidels...

No ets la única addicte per aquí...

coko ha dit...

jo estic enganxada a Modern family! M'encanta!! :)

cokoladeinkave ha dit...

La de antes soy yo :P