dilluns, 25 d’octubre del 2010

Tornaré a ser rupestre ...

La setmana passada vaig heretar l’antic mòbil del Low. Ell va ser un dels il·luminats a qui van regalar 2.500 punts. A mi, evidentment, no.
Vaig passar d'un mòbil practicament prehistòric a un altre que només li falta tenir calefacció integrada. I realment vaig necessitar un parell de dies perquè la meva neurona, una mica rupestre, s'acostumés a veure els mails al moment, a parlar per Gtalk en comptes d'enviar un SMS o actualitzar el Twitter cada dos segons.



Només han trigat DOS dies a pendre'm el pèl amb la tarifa d'Internet que jo vaig contractar i si, la diferència és de 3€ però amb 3€ puc fer mil coses que JO decideixi, no el que ells decideixin per mi. És més, m'ha tocat tantíssim la moral que és molt probable que el mes que ve torni al meu mòbil rupestre amb la meva tarifa rupestre; baixa de la companyia inclosa.

Gracies Vodafone ;)