dijous, 14 d’octubre del 2010

Tu que pots, dona'n

Sabieu que cada tres segons algú necessita sang a Catalunya? I que si doneu sang a l'estiu, primavera, tardor i hivern haureu ajudat a 12 malalts?


Avui tornant de la feina he vist aparcat l'autobus de donar sang davant de la biblioteca com molts altres dies i com molts altres dies he pensat que estaria bé anar-hi, però amb la diferència de que avui si que hi he anat.
Després d'omplir un qüestionari i parlar amb el metge (la frase de "después de dar sangre no te bebas un cubata eh, que irás como las cabras" m'ha arribat...).
Quinze minuts més tard estava bevent un suc de pressec, menjant galetes i satisfeta per haver fet alguna cosa útil :)

4 comentaris:

low ha dit...

Amb la meva poca cosa farien xD

cokolade ha dit...

A mí sempre em dieun que no puc donar sang perquè tinc la tensió massa baixa :(

Deman ha dit...

Jo encantada de fer-ho... Però sempre que hi vaig després estic com si hagués fet la marató... i necessito acompanyant per tornar a casa jejejeje! I la meva 1/2 mandarina ha de trobar-se amb l'agulla per fer-ho... Aixi que només hem anat junts un cop... potser hauria de pensar en trobar un altre acompanyant?
Te'n recordes si pots ser donant en el cas que estiguis en projecte kinder?

Anna ha dit...

@Deman: no en tinc ni idea ... sé que ho pregunten al formulari però no sé si t'exclou o només és informatiu.