dimarts, 9 de novembre del 2010

Beady Eye

Demà pot ser un gran dia, o això vull pensar (perquè si començo a despotricar potser no paro). El primer single de Beady Eye, el nou grup de Liam Gallagher, estarà disponible a Internet. I suposo que no hi pot haver "millor" proba de que Oasis ha plegat, tot i que l'esperança és l'últim que es perd i somiar és gratis.


Demà, 10 de Novembre a les 10 del matí, estarà disponible a la seva web per descarregar i/o escoltar. Ja comencem malament perquè jo aquella hora estic treballant i sense altaveus. Sé que el Low em passarà el parte i potser millor, perquè sé que el primer que faré quan ho escolti serà buscar la guitarra que no hi haurà.
Por em fa imaginar les lletres que puguin tenir les noves cançons sabent que el 95% d'Oasis eren escrites per l'únic que falta a Beady Eye. Més "Songbirds" tampoc fan falta; jo ja m'entenc.

Edito: Aquest migdia he pogut escoltar la cançó i només diré que és una grandissima porquería (oh que a gust m'he quedat). Suposo que no s'endurà cap castanya perquè és qui és però jo sé d'un (pista: no surt a la foto de dalt) que ara mateix deu estar en aquest plan ...

2 comentaris:

Deman ha dit...

Les segones parts sempre ens desilusionen, oi?
Quan has dit "descarregar"... volies dir "for free"? Vols que t'ho descarregui i t'ho envio?

low ha dit...

Great ball of liam, No li queda gens bé aquest rollo rockero. trobarem a faltar el Noel, era d'esperar.