dimecres, 24 de novembre del 2010

Qui ho havia de dir ...

A aquestes altures puc dir que sóc fan de tres grups. Primer va aparèixer HIM, després Marilyn Manson i per acabar-ho de rematar Oasis, que s'assembla als altres dos el mateix que un ou a una castanya però què hi farem, soc rareta.  
Es pot dir que amb aquests tres grups són els únics (per sort) que puc arribar a fer de fan histèrica. Lo normal, estar nerviosa la nit abans de veure'ls en directe i coses així ... I puc arribar a ser molt monotema. No ho faig expressament, és que em surt sol.

La cosa està en que fa un parell de dies vaig acabar veient el programa "What's in my bag?" de la botiga americana Amoeba en el que certs artistes han de dir quins són el que ells tenen com a millors àlbums. Era el programa en que sortia Jeordie White, també conegut com Twiggy o també baixista de Marilyn Manson (clar que també de Nine Inch Nails, Perfect Circle o Goon Moon....sense feina casi).

La llista és aquesta: 
  1. Quadrophenia - The Who 
  2. The Tired Sounds of Stars of the Lid - Stars of the Lid
  3. Welcome to Hell - Venom
  4. BSO de La Planete Sauvage
  5. Animal - W.A.S.P
  6. Hear 'N Aid - Various Artists
  7. Don't believe the truth - OASIS
  8. Rage For Order - Queensryche
  9. The Yellow And Black Attack - Stryper
I si només fós això encara, però és que ho remata dient que Oasis és un dels millors grups que mai hi ha hagut i ensenya el braç amb el nom del disc tatuat.  

La cara de bleda extrema que s'em va quedar no té preu. Si abans l'admirava ara ja té un pedestal. Ais ...

4 comentaris:

low ha dit...

Em faré aquest tatoo!

Beth ha dit...

has estat en un concert dels marilyn manson? ja trigues a explicar-nos :)

Deman ha dit...

jjejejeje! M'he adonat que és bastant comú fer-se un tatuatge amb alguna frase d'una cançó! Quin et faries tu?

Anna ha dit...

@low: ja t'ho vaig dir, quan tinguis el seu sou xDDDD

@Beth: crec que els he vist uns 5 cops ^^ I els que queden, espero!

@Deman: quina pregunta més dificil!!! Uff...doncs no en tinc ni idea sincerament...porto dos tattoos però cap amb missatge.