dijous, 11 de novembre del 2010

Tube or false?

El metro de Londres m'encanta. I no, no és perquè estigui a Londres, és que m'agrada i punt. Igual que el de Viena. El de Barcelona, en canvi, no m'agrada gens. I realment no sé per què però és així.
Recordo el primer cop que vaig agafar el metro a Londres, era un divendres de Febrer, en hora punta al matí (s'ha de ser valent eh...)  i fins i tot puc recordar la línia, la Circle Line. No és que tingui una memoria impresionant, és que aquest va ser el primer cop que posava els peus a la capital anglesa.

Quan hi vaig estar a l'Agost, a cada vagó hi havia cartells amb frases curioses i et deixaven amb el dubte de si era cert o no. Era el Tube or False.


Aquests en són alguns i no, no diré si és cert o no, això ja ho veureu vosaltres mateixos.

  • Una nit durant la Segona Guerra Mundial, 177.500 londinencs van dormir a les estacions del metro.
  • Només dues estacions de metro tenen les cinc vocals al seu nom.
  • Cada setmana, les escales mecàniques viatgen l'equivalent a dues voltes al món.
Què us semblen, tube or false? ;)