dilluns, 1 de novembre del 2010

When I met Sarah

Sembla mentida com per una casualitat et pots endur una grata sorpresa. Avui fa un any, en plena motivació per millorar el meu anglès, vaig entrar a una web d'intercanvi lingüistic. D'allà en va sortir la Sarah, de Harwich, enamorada d'Espanya i amb un castellà que ja m'agradaria a mi poder parlar l'anglès igual.

Durant un any, hem anat a mail diari, ella en castellà i jo en anglès i només hem fallat quan hem marxat de vacances. Tenim conversa per estona i això que hi ha certa diferència d'edat. Gracies a ella he aprés mil coses (i no només de gramatica anglesa) i bé, per culpa meva a la pobra li deu sortir cert grup britànic per les orelles.

A l'Abril ens van venir a veure i encara recordo estar a la porta d'arribades del Prat pujant per les parets. Visitar la Sagrada Familia, passeig de Gràcia o sopar a la Plaça Reial. A l'Agost va ser el meu torn i durant la meva setmana a Londres, el primer dia ja vaig tenir una guia ideal. Little Venice, Paddington, Prisicilla o el sopar a Porters. 

Creuarem els dits perquè l'any que ve sigui igual, o millor que aquest :)