divendres, 31 de desembre del 2010

Adéu 2010

Sembla mentida que ja hagin passat 12 mesos des que vaig publicar aquesta entrada un 31 de Desembre com avui.

Quan intento fer un resum del que ha sigut un any per mi, sempre intento quedar-me amb les coses bones. De dolentes també n'he tingut, més de les que voldria potser,  però es poden quedar on són. Per alló de no pagar excés d'equipatge i demés.

Google Images
Algunes de les bones han estat ...

  • Està clar que el més important d'aquest any ha sigut la compra del nostre piset. Piset que anem omplin de mobles perquè si el 2010 ha sigut l'any de la compra, el 2011 serà l'any del trasllat.
  • Després de més de 10 anys fumant (es diu ràpid...), aquest any ho he aconseguit i això que era el primer intent. Fa més de sis mesos que sóc no fumadora. Ara cada mes cauen 50€ a la guardiola per les vacances.
  • El meu viatge a Londres va ser ideal. Potser no va ser tant com volia però si més del que esperava.
Espero que el vostre 2010 hagi sigut igual de bo que el meu.
 
FELIÇ 2011!!!

4 comentaris:

nerona ha dit...

M'agrada que siguis tant positiva! A veure si quan heu fet el trasllat al piset penges algunes fotos...

Com a única no fumadora de la meva família, estic molt orgullosa de tota persona que hagi deixat de fumar!

Que tinguis un bon cap d'any, i que tot el que desitjis es cumpleixi el 2011!!

Beth ha dit...

Jo he tingut de tot!!! :P

Feliç any nou!!! que passis una bona nit!!!

Muaaaaaaaaak

Finestreta ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Finestreta ha dit...

Hola! És la primera vegada que et llegeixo!

Felicitats per haver deixat de fumar, a part d'un gran estalvi de diners serà una gran pas per la teva salut!

Que tinguis una bona entrada del 2011!