dimecres, 29 de desembre del 2010

Catalunya-Honduras

Ahir em van convidar a anar al partit que la selecció catalana fa cada any per aquestes dates. Ja feia alguns anys que no hi anava i, de fet, no recordo l'últim. Brasil? 

Bon resultat almenys :)
Oh! Els dos barretines estan despistats!
Podem mirar el partit ....

De totes maneres, he de dir que en aquests partits a mi ja m'hi han vist prou. Potser ja no em fan gràcia, potser m'he fet gran ... però que no sigui ni la mitja part i posin anuncis de la Fundació Cruyff ho trobo algo totalment fora de lloc. El pròxim què serà? anunciar Dixan? Almenys que fós la mitja part ...
Curiós el fet de perdre'm el primer gol gracies a que dos il·luminats amb barretina obligaven a fer la onada ... bé ... sense comentaris. Reconec que vaig tornar una mica mosca del partit ...

3 comentaris:

Deman ha dit...

hehe... pensa que al menys no has pagat per veure-ho! jejeej!

Beth ha dit...

Anuncis??? qué fort!

low ha dit...

Al menys va fer gol el Coro :)