diumenge, 26 de desembre del 2010

Nadal 2010

I un any més les festes de Nadal ja han passat. Aquest any ha sigut com si res perquè divendres vam plegar de cap de setmana i demà a les nou tornarem a ser a l'oficina. En dos dies, dos dinars i un sopar familiars. Em sembla que només tinc ganes que sigui demà per menjar verduretes. 

He de reconèixer que sóc addicta a parar i decorar la taula aquests dies. Ahir erem cinc i avui deu!!

La taula el dia de Nadal

Nyaaam!!

No vull una bàscula aprop meu durant els pròxims dies ....

També dir que el Pare Noel s'ha portat de coooonya aquest any entre cosetes per mi i pel piset tot i que crec que els Reis també em deixaran el seu tradicional carbó!

5 comentaris:

Beth ha dit...

M´ha entrat gana!!! :S i estic amb gastroenteritis!

Ella ha dit...

Qué pinta... ¿de qué están rellenos los de la segunda foto? (les daría un mordisco aun sin saberlo)

Elenita ha dit...

Ella me ha quitado la pregunta!! jejeje. Que son, rellenos de bacalao??

Anna ha dit...

Ella, Elenita estan rellenos de un revuelto de gambas y bechamel ;)

Enkeli ha dit...

Uooo quina bona pinta!!! ^^ i quina taula més ben preparada, Anna!

Feliç Any Nou!