diumenge, 19 de desembre del 2010

Una de cine

Aprofitant que teniem un descompte, avui ha caigut la setena (que no última) entrega de Harry Potter al cine. O el que és el mateix, la primera part del final.


M'he llegit tots i cada un dels llibres i m'han encantat. Vas llegint i t'hi trobes i t'enganxa. I m'agrada dir que el Low i jo hem estat a l'estació de King's Cross i hem vist l'andana 9 i 3/4 d'on surt el tren cap a Hogwarts. Ara vaig per casa dient "Patronum", sóc un cas ...

Aquesta primera part m'ha agradat tot i que si em fessin triar, triaria les primeres entregues per ser Harry Potter 100%. Aquesta és diferent, ells han crescut,  però segueix sent Harry Potter.

1 comentari:

low ha dit...

està molt bé la peli, m'ha agradat, ara a esperar la segona. No està mal el harry potter per passar l'estona.