dissabte, 1 de gener del 2011

Tarda de pelis

1 de Gener a la tarda i no tinc res millor a fer que mirar pel·lícules que ja feia temps tenia a la llista d'espera:


No tinc Facebook i si a aquestes altures no en tinc, dubto que n'arribi a tenir. Potser per això La red social em cridava bastant des que vaig veure el trailer al cine. La pel·lícula és bona però jo esperava més ... les crítiques l'han deixat en un pedestal. És curiosa perquè veus com és (o se suposa que és) el creador d'una de les webs actualment més poderosa d'Internet. 

Querido John és el dramón de l'any. D'aquells que quan creus que res pot anar pitjor hi va, d'aquelles que gastes kleenex i més kleenex. En definitiva, d'aquells totalment prescindibles a no ser que siguis massoca.  
Això si, la banda sonora és bona bona.

1 comentari:

Finestreta ha dit...

Digue'm massoca, però des que has escrit que Dear John és un dramon, tinc unes ganes de veure-la...! jajajaja

Ja veurem si hi caic!