dimecres, 23 de març del 2011

Aquests suecs ...

Fa un parell de setmanes, el Low i jo vam anar a comprar els mobles del menjador pel nostre piset, que això de moblar un pis em comença a recordar les obres de la Sagrada Familia.


Els colors triats van ser el faig i el blanc. La setmana passada els vam montar i ens encanta com queda.
Ara que ... els problemes que estem tenint amb una miserable taula i 4 cadires són per escriure un llibre!
Abans de comprar els mobles ja sabiem que la taula que ens agradava per mides i preu, no la tenien en faig ni en blanc però com que el preu compensa, et conformes.
Com que hi voliem anar dissabte que ve, m'he passat el matí a la web mirant les taules i les cadires i quina ha estat la meva sorpresa (i el mosqueig també, no ens enganyem) quan he vist que no només no fan del mateix color el moble que la taula, sinó que tampoc fan cadires del mateix color que la taula. Casa meva ha de semblar una carta de colors o com funciona això?

Aquí una s'ha passat el matí fent combinacions i emprenyant al Low i encara no sé pas què comprar!! Si que és veritat que avui dia la gent combina els colors com xurros però ejem ....

2 comentaris:

Finestreta ha dit...

Tens raó! Jo també ho tinc tot blanquet i amb algun toc aïllat de color, i m'encanta i em relaxa!

I què faràs al final? Has trobat una solució?

Garbí24 ha dit...

o esperar que surti el nou catàleg i potser tindràs més opcions.....mentrestant cadires de picnic..