dissabte, 19 de març del 2011

D'excursió

Avui hem passat el dia prop del poble de Castellfollit del Boix. Sabeu on Déu va perdre l'espardenya? Nosaltres ho hem descobert avui.
Sincerament, no m'importaria perdre'm una setmaneta per allà, on tot el que hi havia era calma i més calma. No sé si és que em faig gran o què però això de viure apartada de tot cada cop em crida més ... aix!



Avui tocava perdre'ns i fer una barbacoa que ha durat fins les vuit del vespre. Un sobretaula llarguet, eh?


Sembla mentida com després d'estar tot el sant dia amb el cul engantxat a la cadira puc estar tan sumament feta caldo però si, ho estic. Així que anirem tancant que demà serà un altre dia.

Començo a necessitar un cap de setmana no gastronomic!!!

2 comentaris:

Garbí24 ha dit...

pots probar de fer una ruta senderista per la setmana que bé....però la gastronomia crida molt!!!!

low ha dit...

jo m'hagués quedat un parell de setmanes tranquilament eh... bueno allà exactament no ho se, que estava ple d'abelles U_U