divendres, 11 de març del 2011

Qui ho havia de dir ...

Ultimament el cap em va a mil, tinc unes converses mentals que es podrien escriure un parell de llibres i, després, quan intento dir el que penso, només em surt una frase que no s'acosta en res al que he estat pensant. Un dia em van dir que quan tenies dialegs interns amb tu mateix, era perquè tenies ansietat. Vés a saber, prefereixo pensar que cadascú és com és i que jo, tinc dialegs interns.

Aquest vespre estava mirant l'últim capítol de Modern Family, que ja va bé de tant en tant mirar alguna serie que no sigui un dramón. He al·lucinat en colors quan, en deu minuts, han explicat a la perfecció una cosa que jo he intentat explicar 40 milions de vegades sense fer-me entendre. Perquè clar, amb els meus dialegs interns jo m'entenc a la perfecció però la resta pobrets .... 



I és reconfortant, que coi, és reconfortant de la hòstia perquè si fins i tot surt en una serie, és que tant tarada no estic. I sé que aquesta entrada només l'entenc jo però mira, de tant en tant ...