dissabte, 12 de març del 2011

La Calçotada!

O el que és bastant el mateix: menjar, menjar i ... més menjar!

Avui tocava fer la Calçotada familiar que fem un cop l'any. No és ben bé familiar perquè falta una bona part de família però si és cert que si no ens veiéssim per la Calçotada, potser no ens veuríem en tot l'any. És el que té tenir la família repartida per tot el territori català.

Aquest any sembla que ens em modernitzat i no cal passar-se hores ajupit coent els calçots. Bé, no és que jo m'hagués ajupit mai però dic jo que els "cuiners" ho agrairan.


I del foc a la taula .... 



I com ja és tradició, no podia faltar el tortell de nata per postres. No, light light no és ... però està de bo ....



5 comentaris:

Garbí24 ha dit...

sembla ser que ens hem posat les botes.......

Deman ha dit...

Aquest any ja n'he fet dos!!!! El millor, per mi, la salsa.. mmmmmm

Encara que aquest tortell... ho guanya tot!

T'he dit ja que estic en plan gulas!!!? Aquest nen/a em fa morir de gana i no deixo de menjar!!!

Finestreta ha dit...

Que bons!!! Jo en vaig fer una fa poc també! Nyam nyam!

nerona ha dit...

Ostres, doncs jo fa molt que no en menjo!!! I aquest tortell..mmm, se'm fa la boca aigua!! Serà perquè tinc gana o perquè fa una bona pinta!!

Enkeli ha dit...

què bó i quina salivera!!