dissabte, 14 de maig del 2011

Will

** Gracies a google i a la seva cerca per caché he pogut recuperar l'entrada d'abans que blogger decidís petar (una més i em passo a la competència...). No sé si ens uns dies sortirà repetida o què però ....

És de domini públic que les pel·lícules amb temàtica futbolera m'encanten. I realment no sé per què però algunes com Green Street o Looking for Eric les podria veure mil vegades. Fins i tot una servidora es va concentrar fins a nivells exagerats per intentar entendre alguna cosa de la pel·lícula "Hillsborough" (jo segueixo dient que l'anglès poc té a veure amb l'scouse!*).



*i ni així...

Però avui el Low ha descobert aquesta perleta a Youtube i aquí estem, buscant si és pel·lícula (que sembla que si), quan la faran, on, .... Jo de moment ja tinc clar que sigui el que sigui ho he de veure i serà molt lacrimògen.