dilluns, 31 d’octubre del 2011

Som de castanyada

Avui serà la primera castanyada al piset; ja tenim els moniatos i aquesta tarda comprarem els panellets i les castanyes. Fins i tot moscatell. Tot i no ser una festa que em faci especial il·lusió (jo ja tinc el cap a Nadal...), sempre fa gràcia i, que coi, és una tradició.

Google Images

Però quan vaig veure cert motlle per fer galetes a l'aparador d'una botiga no m'en vaig poder estar i ahir, vam estar tota la tarda fent de cuiners ...



Si, la decoració s'ha de perfeccionar però després d'omplir dos tuppers (i això són moltes galetes per dos principiants), estàvem un pèl cansats ... ;) Això si, estan boníssimes!!

2 comentaris:

Sergi ha dit...

Doncs mira que jo prefereixo la castanyada que el Nadal... Tinc ganes que arribi la nit per menjar castanyes, segurament serà l'únic dia de l'any que en menjaré, i m'agraden molt. Sempre em prometo que qualsevol dia que em trobi una castanyera li compraré una paperina, però després no ho acabo fent. Així que mira, sí que tinc ganes de portar-me castanyes a la boca.

Garbí24 ha dit...

Ja la veritat on hi hagi una bona castanya...que es tregui qualsevol objecte de por!!!!
Apart de les galetes que tenen molt bona pinta....felicitats!!!