dilluns, 12 de març del 2012

Tocarà patir

Si, m'he decidit, m'he tirat a la piscina, el compte bancari baixarà que farà plorar ... estic practicament segura que seràn els 14-18 mesos més llargs i agonics que mai he tingut (i això que fins el dia 26 res de res). 
I és que de petita ja em va tocar i no va anar del tot bé (tampoc entrarem en detalls, basicament perquè va ser culpa totalment meva); ara toca tornar-ho a fer i no per allò que diuen de que per lluir s'ha de patir, no; sino que les molt cabrones es segueixen movent. 


2 comentaris:

Sergi ha dit...

Ànims. Jo no n'he portat mai, però crec que m'hagués fet falta. No em plantejo fer-ho ara de gran, però qui sap, no? Tampoc tinc els diners necessaris, penso.

Garbí24 ha dit...

Jo no n'he portat....però ja n'he pagat dos jocs....no se el mal que fan a la boca, però a la butxaca.....uffff