dimarts, 16 d’octubre del 2012

Jo si que no ho entenc!

Diumenge al matí, a l'agafar l'ascensor per anar a comprar em vaig topar amb l'anunci que tot propietari tem: la reunió de veïns. Crec que és mereix una entrada a part perquè les trobo d'allò més .... denses. 

A l'anunci ens convoquen a tots els veïns de l'escala C el pròxim dilluns a les 20:00. No diré que em fa mandra perquè seria quedar-me molt curta però comptant que és a la mateixa escala, s'hi haurà d'anar. 

Avui quan he arribat a casa m'he trobat que algú ha modificat el cartell .... 


Per més que hi dono voltes no ho entenc; tenim la teoria que tenim uns veïns d'Erasmus perquè durant una temporada van fer servir la bandera de Suècia com a cortines i ara hi ha la de Portugal però si aquesta teoria és certa, aleshores no són propietaris amb lo qual, una reunió de veïns els hi porta fluixa. Algú podria dir que si està en català no saben que és una reunió de veïns però paraules com "Convocatòria" o "Ordre del dia" crec que ho deixen força clar. 

Sort que anava carregada amb bosses perquè el bolígraf que porto a la bossa m'estava demanant a crits que el fes servir.  Si, si, pot ser que tinguem un veí nouvingut directament de Salamanca i arribés la setmana passada però .... 

M'agradaria saber si a la reunió de veïns donarà la cara i ens demanarà, amablement, que fem els comunicats en castellà.

Edito: La reunió va ser del més avorrit que hi podia haver per ser un dilluns al vespre. L'artista dels cartells no va aparèixer i si ho va fer, no es va pas queixar de que la reunió fós en català sense subtítols. 

4 comentaris:

sa lluna ha dit...

Doncs ja ens ho explicaràs si dóna la cara o no, però està força clar...

-INFORMACIÓ(n)GENERAL TEME(a)S DIVERSOS.
-URGENT(e) PROBLEMA ELÈCTRIC(o)

Qui no ho entén, és perquè no vol.

Aferradeta!

Sergi ha dit...

Potser és algú molt tiquismiquis, ves a saber. Hauràs d'investigar a la reunió, així serà més distreta i no t'avorriràs tant! Tindrem segona part del post?

Ariadna ha dit...

Si fos de Salamanca no hi hauria problema. Allà tenen una Universitat d'allò més internacional, i estan acostumants a mil i una llengües.
Ja ens explicaràs com acaba tot, oi?

Garbí24 ha dit...

qui no entengui que faci servir el google......que jo quan viatjo be que m'haig d'espavilar