dimecres, 12 de desembre del 2012

Guten Morgen!

Els idiomes m'encanten. M'agradaria ser com el meu cap, que en domina tres (francès, alemany i holandès) i a sobre els ha estudiat per lliure. No és que sàpiga dir cinc o sis paraules no, és que manté converses telefòniques que, segons amb quins clients, superen els 30 minuts. 

Fa uns anys vaig tenir la gran sort de poder entrar a l'Escola Oficial d'Idiomes on vaig estudiar fins a obtenir el certificat de nivell avançat (5º - B2) d'anglès. Durant dos anys consecutius he intentat aconseguir plaça per estudiar alemany o francès però es veu el tema del sorteig no és lo meu. I és que entrar a l'Escola Oficial d'Idiomes és similar a .... 


Fa cosa d'un parell de setmanes vaig rebre una informació dels, per a mi, estimadissims cusos subvencionats per a treballados en actiu o, el que és el mateix, jo. La gran majoria no em feien massa el pes, que si habilitats directives, que si inteligència emocional, ... no dic que no hagin de ser interessants; segur que ho són i a més, el saber no ocupa lloc però allà, al final de la llista vaig veure el meu: Alemany

Aquest cop vaig tenir sort amb l'assignació de places i ahir va ser la meva primera classe. Des d'ara fins a finals de Febrer (el curs és de 50 hores) cada dimarts i dijous de 19:00 a 21:30 estaré mirant la pissarra mil vegades per escriure paraules amb lletres que en la vida hagués pensat que podrien anar seguides una de l'altra. 

5 comentaris:

Sergi ha dit...

M'agrada molt l'alemany. Vaig estudiar tres anys, però no tenia la dinàmica d'estudiar i es va acabar convertint en una càrrega. Una llàstima perquè ara gairebé no en recordo res, però m'agradaria molt saber-lo parlar. A veure si tu t'hi animes i arribes ben lluny.

Garbí24 ha dit...

i podras entendre la Merkel.....sort i anims

Enkeli ha dit...

Viel Glück! :D No deixis mai de tenir ganes d'aprendre, Anna! ^^

nerona ha dit...

Vinga, que tu pots!!! Si tens ganes de parlar en alemany, ja ho saps!!! jo si vols t'agafo d'au-pair per en Pau durant una temporada!!! ara, això si, ben aviat des del cul del món!!! jeje

Unknown ha dit...

Mucho ánimo, yo es acordarme de las clases de "flamenco" - no del que se baila, del que habla en el norte de Bélgica - y me entran sudores fríos. Pero vamos que mi cerebro bastante tenía con el ingles como meterme tb con aquello. Suerte que el portugués no es tan distinto y uno lo coge mucho más rapido. A mi me gustaría ser Belga, esta gente q habla 4 idiomas así ¡como si nada!

Besets!