divendres, 28 de desembre del 2012

He picat

Cada any acostumo a recordar quin dia és avui i tot i que no soc de prendre el pèl als demés (almenys no avui) tinc present que hi ha innocentades a la gran majoria de diaris, programes o similars. 

Aquest matí, mentre esperava que el menda sortís de la dutxa per esmorzar, he fet el que acostumo a fer mentre espero: mirar el correu i el twitter.

Quan de cop he vist:


I una s'ha estressat, perquè només queden tres capítols pel final dels finals i jo ja em veia serie cancel·lada sense donar respostes a res i anava a cridar al Low en modo histèrica quan de cop he recordat el dia que era .... 

I ja posats diré que després d'aquesta encara he picat amb dues o tres coses més .... jo no sé si és perquè ja és divendres o què però avui soc blanc fàcil. Ni el Piqué ha sigut pare, ni a certa web venen sessions pel casting de 50 sombras, .... Qui en dóna més? 

2 comentaris:

Sergi ha dit...

No estic massa al cas, així que és probable que me'n colin alguna, però la veritat, no em preocupa massa. Ja m'assabentaré per una via o altre de les mentides d'avui.

Garbí24 ha dit...

jo crec que ja fa molts anys que som sants innocents......