dimecres, 26 de desembre del 2012

Una de cine (IV)

Sense estar planejat, ahir després del gran dinar de Nadal, vam anar al cine en família. La primera opció era veure El Hobbit però la seguim tenint en llista d'espera per arribar massa justos de temps i haver-hi una cua per comprar entrades important. I també sense estar planejat vam veure que una hora més tard començava Los Miserables i justament el dia de l'estrena, vam comprar les entrades. 


Tot i que és cert que tinc una certa estreta relació amb aquesta obra (va ser el primer musical que vaig veure a Londres i també va caure a Barcelona ni més ni menys que el dia de l'estrena) no puc fer menys que deixar la pel·lícula en un molt bon nivell. No només són bons actors sinó que també canten que fa posar la pell de gallina. 



Sempre m'havia fet certa gràcia la gent que aplaudeix al cine i jo ahir vaig caure de 4 potes.