dijous, 3 de gener del 2013

Santa paciència ...

Ja fa alguns anys que he d'aguantar d'escoltar els típics "no tens Whatsapp?" o "ui, quin mòbil més antic" ... Tampoc ho és tant però clar, ni Whatsapp, ni Twitter, ni res de res .... trucades i sms. Jo era feliç, summament feliç fins que vaig picar. 

Aprofitant una promoció de certa companyia vam decidir fusionar (pista al canto) l'ADSL amb la línia telefònica de casa i el mòbil amb internet. A final de mes em sortía bastant més economic que ara així que why not?

El dia 31 al matí vaig anar a la botiga i allà va començar la història que m'ocuparà un coi de mes sencer! 

Per poder fusionar-ho tot, primer havien de canviar de titular el meu contracte de movil, passant a ser el titular el Low, juntament amb la línia de casa. "Esto lo tienes en un momento" em va dir .... i aquest "momento" va durar des del dia 31 fins ahir a la tarda. 

Quan anavem direcció a la botiga jo ja em veia amb el meu smartphone quan ara resulta que tampoc! He d'esperar ni més ni menys que UN MES per poder fer efectiu el decompte dels punts. Tu m'has informat? Ells tampoc. 

Estic d'una mala llet que espanto .... 

5 comentaris:

Sergi ha dit...

Mmm... et diria que comencis a prendre til·la... Per començar, suposo que no podies esperar tenir-ho tot a l'instant. Si hi vas el dia 31 i no ho pots tenir a l'instant, potser serà el dia següent. Però resulta que el dia següent era festa, o és que tu vas treballar? I ahir per la tarda era... dia 2. No em sembla que hagi passat massa temps... Potser no vas triar el millor dia per anar-hi.

I referent a tenir l'aparell, de vegades no el tenen allà i te l'han de portar i més si s'ha de fer canvi de companyia i històries diverses. Un mes em sembla molt, però ells sabran per què cal esperar. De totes maneres, calma, no? Si eres tan feliç sense tot això per què ara tens tanta pressa per tenir-ho?

Anna ha dit...

@XeXu sento dir-te que has pixat una mica fora de test. No, jo no vaig treballar el dia 1 ni tampoc el 31 però si a la botiga em diuen que és inmediat doncs no sé, almenys que ho sigui no? o és que les maquines per fer efectiu un OK també tenen dinar familiar?

I si, tenien una muntanya ben mona de mòbils on n'hi havia uns quants com el meu, però ja en poden tenir 100 com 0 que fins d'aquí un mes no el puc comprar.

Si s'em informa bé de pressa no en tinc cap, si em venen la moto doncs si.

Apa, bon dia.

sa lluna ha dit...

Aquest és un dels motius perquè no canvi el meu. Tant em fa no tenir watsapp, ni twitter, ni ostres en vinagre. Sempre fan al mateix, totes les companyies, a l´hora de fer-te clienta tot molt bé i llavors res del que han dit va bé.

Paciència, nina!!
Aferradetes.

Sergi ha dit...

Mmm... t'ho prens malament, però és que als altres també ens fan esperar per les coses, eh? A mi em va passar en el seu moment, la cosa també es va endarrerir unes setmanes, quan jo pensava que sortiria de la botiga amb mòbil i connectat. Però bé, és com cadascú es pren les coses, em sembla que ja hem tingut aquesta 'discussió' en algun altre moment per coses que t'havien ofès o molestat del sector serveis o el contacte amb les persones. La paciència s'ha de tenir amb els altres, no és el fet d'aguantar-nos sense dispara a algú.

Anna ha dit...

Tu no entens que el que em molesta és que m'han dit una cosa i és una altra? No sóc una agonies, puc esperar 1 mes, 2 i fins i tot 10 .. sempre i quan no em diguin des d'un principi que això és "un moment". Si a tu t'agrada que t'enganyin o enganyar doncs ja és una altra cosa :)