divendres, 14 de març del 2014

El dia que el meu PC va dir "no t'hi acostumis"

Si feia dues setmanes va anar d'un pel que no em dóna un atac quan ho vaig perdre tot i precisament també la currada de l'àlbum del viatge a Japó, fa una setmana que gracies a amics que valen un imperi, he pogut recuperar tot el material.

I és que no hi ha res com llevar-se a mitja nit per anar a beure aigua, mirar quina hora és al mòbil i veure certs missatges

Vaig despertar el Low i tot (i eren les 3 més que mitja nit) en plan "tinc l'àlbum, tinc l'àlbum" ... si, ho sé, per matar-me. 

Ara no és que tingui una còpia de seguretat no, és que en tinc dues! I aquest cap de setmana encarrego l'àlbum si o si. 

Nens, nenes, si teniu un amic informàtic tracteu-lo com un rei. És bastant possible que s'ho mereixi. 

3 comentaris:

Sergi ha dit...

Fa un temps vam inventar el concepte MAI, que vol dir el 'Meu Amic Informàtic'. Tots en tenim un, i de vegades es converteix en el nostre millor amic.

Anònim ha dit...

I qui resolt el problemes de l'amic informàtic, eh? qui? Doncs Google... Tots hem de ser més amics de Google i menys de l'amic informàtic.

Garbí24 ha dit...

Aquestes nits de dos sons són les millors.....i més si s'està content.....