diumenge, 2 de març del 2014

Un dissabte de ...

  • Esmorzar amb una amiga i a més a més veïna maquinant el seu gran dia i recordant el meu.
  • Visitar els nous Encants de Barcelona.
  • Dinar a un restaurant xinès dels de veritat. Molt gran el plat de la carta "Cerdo con sabor a pescado". A veure qui és el guapo que el demana. 
  • Fer cua per entrar al Sant Jordi Club i veure que la gran majoria tenen, mínim, 10 anys menys que tu. 
  • Adonar-se que per molta gràcia que faci que la cantant sortís a Gossip Girl, The Pretty Reckless no són lo meu. I a més sonava fatal. 
  • Fall Out Boy són molt grans.
  • Grata sorpresa quan de cop, no sé com, van aparèixer en un petit escenari de darrera i el Low i jo vam passar d'estar els últims a estar a 4 fila. 
  • Soparet improvitzat al Carrot Café. Entrepans impresionants i pastissos espectaculars. 

On s'ha de signar per què tots els dissabtes siguin així? :)

2 comentaris:

Sergi ha dit...

Ja us ho sabeu muntar bé, ja! Molta activitat i diversa. El meu va ser més senzill, però no em queixo gens ni mica, mateixes sensacions.

Anònim ha dit...

Pràcticament cada dia passo per davant dels encants i mai i he entrat, em limito en mirar el sostre reflexant.