dimecres, 2 d’abril del 2014

Una de cine (VII)

Des del Desembre passat que no anàvem al cine perquè cada cop que tenim temptacions d'anar-hi, veiem els preus (7€ per persona i em consta que hi ha cinemes bastant més cars) i se'ns passen les ganes. Segurament, si La Festa del Cine fos més sovint; més sovint que hi aniríem nosaltres. I és això de que durant tres dies hi hagi entrades a 2.90€ s'ha d'aprofitar si o si i més tenint el cine al cantó de casa. 


Dilluns va tocar El Gran Hotel Budapest que segurament si no haguéssim anat a la sessió de les 22:30 hagués disfrutat més en comptes d'intentar mantenir els ulls oberts en algunes parts. De totes maneres és entretinguda i té els seus punts. 
I ahir dimarts (per sort a la sessió de les 20:20) va ser el torn de Philomena. Personalment a mi em va agradar molt més que la del dilluns però en certa manera és com comparar un ou i una castanya. 

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo també vaig aprofitar la festa del cine del dilluns per veure l'hotel Budapest, i a mi si que em va agradar, serà que no m'adormia :P

Ariadna ha dit...

Dilluns també vaig veure la del Gran Hotel Budapest... i em va agradar. Potser perque ja arriba un punt que estic cansadeta de les pelis de 'diumengeperlatarda' i m'agrada que em sorprenguin amb coses diferents.