dimarts, 30 de setembre del 2014

No està malament ...

A principis de mes em feia una de les meves llistetes de coses pendents i avui que estem a dia 30 toca mirar què he fet i què no.

  • Tornar al gimnàs He aconseguit anar-hi mínim dos cops per setmana i a més començar classes dirigides una mica destroyers. 
  • Llegir Sunset Park, de Paul Auster. Començat però no acabat. Odio profundament deixar un llibre a mitges però si quan et poses al llit no passes de dues pàgines i durant el dia no pares ... Ara ja sé el final perquè dissabte vam anar al teatre així que bueno .... 
  • Posar-me amb l'àlbum de les vacances. Pels pèls, ho reconec. M'hi volia posar molt abans però no va ser fins ahir que el vaig enganxar per banda. 
  • Per sort puc dir que toca planejar futures escapadesNi totes les que voldria ni totes les necessaries però almenys una si. 

1 comentari:

Sergi ha dit...

Em sorprèn realment que puguis tatxar coses de la llista, tret de la última, si et passes la vida planejant 'futures escapades'! No pares, eh!