dilluns, 3 de novembre del 2014

Un cap de setmana de ....


  • Fer una visita a Ikea. I no agafar ni bossa ni carro per no comprar més que l'indispensable i necessari.
  • De fer la castanyada (res de Halloween) a casa. 
  • Fer el canvi d'armari. Tinc un mono de fred que no m'aguanto ... i aquest any Caritas em farà un monument. 
  • Anar a un comiat de solteres on vaig passar la vergonya i humiliació que no vaig passar al meu. Lamentable. 
  • Grata sorpresa al arribar a casa a les tantes i trobar-me al Low mirant un partit de l'any del catapum.  
  • Rentar el cotxe. Ara ja sabeu tots perquè plou avui. 
  • De passar-me el diumenge a la tarda al sofà. 
  • Fer de taxista i anar a recollir a l'aeroport. Anar a la T1 (la mateixa que vam sortir per anar a Japó i illes gregues) i no agafar cap avió és una mica traumàtic. 


1 comentari:

Garbí24 ha dit...

però anar a l'aeroport sempre porta bon records i et fa agafar mes ganes de tornar-hi amb unes maletes ben plenes.