dilluns, 16 de març del 2015

Vista!

Ahir, aprofitant que el Low estava de concert, una servidora va agafar el sofà i la manta per banda i vaig veure la pel·lícula. No en les millors condicions, és més, em van posar bastant dels nervis (àudio pèssim en castellà i subtítols en xinès, ea! per no parlar dels talls en les imatges) però almenys la vaig veure i sense pagar un duro, que hi pel·lícules que sincerament fa por pagar ... per si de cas. 

Sorprenentment la pel·lícula no està malament. Deixem-ho en que està feta amb bon gust. Té moments amb gràcia i la dosi justa del que hi ha de ser perquè d'això tracta però tampoc val els 8€ que val el cine. No recordo exactament on acaba el primer llibre però jo diria que no acaba de quadrar amb la pel·lícula. 

El que si que em quedo és amb la banda sonora, que porto un vici de replays .... 




2 comentaris:

Anònim ha dit...

puc contar amb els dits d'una mà les bones critiques que he llegit de la peli, en canvi per les dolentes em fan falta moltes mans, que al filmaffinity li posin un 3.9 ja dona què pensar, i això que no et deixar puntuar com a 0.

Garbí24 ha dit...

cada vegada té mes gent en contra aquesta peli, suposo que com més gent la veu més gent la critica. De bones ben poques