dimecres, 11 de maig del 2016

Manchester

Manchester ha sigut una grata sorpresa; ja no pel temps que estic segura va ser puntual (diumenge vam arribar a 27ºC amb un sol espaterrant) sino perquè m'ha semblat una ciutat maca. Bastant bruta però maca. I amb pocs pubs per ser una ciutat anglesa. I quan vas a Manchester, fa sol i a sobre ets fan d'Oasis, tot et sembla perfecte. Si, de Manchester també van sortir The Smiths i Joy Division (entre d'altres) peeeerò .... 

Com sempre que fem escapadetes, ens hem fet un fart de caminar impresionant per la ciutat i rodalies .... aquest cop, l'escapadeta ha sigut una mica temàtica musicalment parlant. I encantats. Llàstima que precisament aquell dia cap dels dos visités a sa mare ... i pobres veïns, sort que ja deuen estar acostumats.



I com que no tot és caminar, també hem sopat un pie (per primer cop vaig tastar un pie vegetarià i estava absolutament espectacular), dinat un Sunday roast i begut unes (varies) pintes. 

Piles carregades!! 

4 comentaris:

Roselles ha dit...

Els Take That també són de Manchester! (Tots tenim un passat com a fans d'alguna boyband XD )

Anònim ha dit...

Mmm no em crida

Sergi ha dit...

Justament avui un company que hi va viure durant uns anys em va dir que la ciutat és mot xula. Tampoc és que m'atregui, però tu també en parles bé. És bo de saber.

Garbí24 ha dit...

totes les ciutats tenen alguna cosa que les fa diferents a altres i tenen merescuda una visita. Algunes volen més dies i altres amb poc són vistes. El principal és passar-s'ho bé.