dilluns, 6 de juny del 2016

4 nits i 3 dies


  • Dijous quan vaig arribar a casa a quarts de nou del vespre, després de treballar durant 10 llargues hores, em vaig posar a fer cuinetes; curiosament va ser relaxant i tot. Pastís de formatge. I el vaig fer perquè quan un que jo em sé arribés a casa després d'hores de festival, no es menges els mobles del menjador. 
  • M'he empatxat (ben a gust) amb Chicago Fire. Quin vici nens, quin vici ... Si no m'he ventilat 4 capítols per dia ... 
  • Dissabte al matí, vaig anar a que la llargada dels meus cabells fos 5 dits més curta. Ja tocava. 
  • La muntanya de planxa ha desaparegut. 
  • Amb la família vam anar d'excursió a Monells. I sembla que ja s'ha convertit en una tradició perquè l'any passat, quan el Low també estava de festival, els meus pares i jo també vam anar-hi. No tinc clar si ens agrada més el poble o el restaurant que hi ha... 


  • He acabat l'àlbum de la penúltima escapada. Vuit mesos més tard. Poca cosa. 
  • I parlant d'escapades, he intentat maquinar-ne una i m'està costant horrors. 
Si, crec que he aprofitat bé els dies ... 

7 comentaris:

Roselles ha dit...

Ben aprofitats!
Per cert, quin és el restaurant de Monells? Li faré un ull i a veure si sorprenc a la family portant-los a un lloc nou i que estigui bé.

Anna ha dit...

Es diu L'hort del Rector;està just davant de l'esglesia. Tot boníssim! 😊

Roselles ha dit...

Ok, gràcies! :D

Sergi ha dit...

El que encara no he entès és per què tu no estaves al festival...

Garbí24 ha dit...

L'hort del rector, famós per els seus 40 plats de bacallà, la menys abans, però el que més recordo és les festes que havia viscut en aquesta plaça quan estava en plena adolescència.

sa lluna ha dit...

D'això se'n diu treure bé el suc. ;)

Anònim ha dit...

Chicago Fire? Com es que tens tan mal gust amb les sèries?