divendres, 2 de desembre del 2016

De pont!

No és per fer enveja (o si) però una servidora i marit plegaran avui de la feina (jo al migdia i ell a la tarda) i ja no tornarem a posar un peu a l'oficina fins el dia 12 de Desembre. Si senyor, nou dies de vacances i aquest cop puc dir ben alt i clar que són ben merescudes. I és que no és que agafem aquest pont amb ganes no; és que l'agafem amb ànsies

I no és que no tinguem res a fer; perquè tenim un planning ben ple però no és ni de feina d'oficina ni en aquest país ...  

4 comentaris:

mala_persona ha dit...

Have a nice trip guys!!!! :D

Sergi ha dit...

No fas enveja, jo tampoc torno a la feina fins el 12. Aquest cop era fàcil, agafant només 3 dies. Al gener, amb només 4 més, torna a haver-hi 10 dies més.

Anònim ha dit...

Jo també faig pont, faltaria més sóc el Pons

Garbí24 ha dit...

Doncs jo aquesta setmana sóc com la intermitència d'un cotxe...ara sí ara no. Però vaja, quan no es pot no es pot. Gaudeix, ja arribarà la meva.....