dilluns, 17 de juliol del 2017

La gran ilusión

Un mes més tard de la última entrada però aquí estic; viva, rostida de calor i amb unes ganes de vacances que no m'aguanto ni jo. Sort que cada cop falta menys .... 

Aquest divendres passat ens vam estrenar amb el nostre primer espectacle d'il·lusionisme i he de dir que encara ho estem flipant. Mai hem sigut gaire de veure aquestes coses però va ser veure un parell o tres de vídeos i .... a mi que m'expliquin com et canvies de cabina al London Eye en moviment o com vas a parar a Shibuya així en un plis plas ... sobretot aquest últim perquè tinc unes ganes de tornar-hi que no m'aguanto. 


L'últim dia de l'espectacle va ser ahir (teòricament ja havia acabat però van sortir 6 dies més extres i és quan no vam poder dir que no) però us recomano que si no ho heu fet, mireu algun vídeo perquè té molta tela. I està preparant el nou espectacle .... 

Aquest se'ns va fer molt curt (de fet ho era perquè va arribar a una horeta justa) però repetiríem segur. 

2 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Jo tb l'he vist i és espectacular, molt recomanable

Sergi ha dit...

Vaig veure el programa que va fer a la tele, on anunciava aquest espectacle, i només amb els trucs que fa allà ja veus que el paio és especial. M'agradaria veure'l, feia temps que no sortia un mag que em cridés tant l'atenció. Què se'n va fer del tal Copperfield?