dimecres, 20 de setembre del 2017

On y va!

Ja fa uns anys que vaig acabar d'estudiar anglès a l'EOI. Bé, acabar d'aprendre un idioma que no és el teu, mai s'acaba però vaig arribar fins a 5è i vaig aprovar. Temps més tard van començar a fer el nivell C1 però entrar-hi, a data d'avui, ha sigut impossible (i ho he intentat durant dos anys seguits).

M'encanta estudiar idiomes i durant tot aquest temps he intentat entrar a Italià, Alemany (aquest només una vegada; la intenció és el que compta però és que l'Alemany .... massa dens em sembla a mi) o Francès. 

Una de les assignatures durant la carrera a la universitat era el francès i crec que vaig arribar a tenir un nivell prou acceptable; no per tenir una feina on l'hagués de fer servir a diari però si acceptable. La carrera es va acabar i amb ella les classes de francès i ha passat el que passa quan deixes qualsevol cosa en un racó; que es perd

Aquest Abril passat vam anar 4 dies a París i oh la la, vaig veure que no el tenía tant perdut com pensava així que em vaig proposar recuperar-lo. 

Per un cop (en mes de 5 anys) el sorteig de l'EOI m'ha sortit bé i dimecres que ve començo tornaré a estudiar francès. Començarem per 1er, que diuen que una bona base és el més important. Espero no acabar mirant les mussaranyes ...

3 comentaris:

Sergi ha dit...

Estar idiomes sempre està bé, però el cap ha d'estar predisposat a fer-ho. Si no estem en fase, es fa terriblement difícil. A veure si et va bé, però no vull sentir-te dir que vas ofegada pel temps, eh!

mala_persona ha dit...

Anna, acabaràs mirant les mussaranyes!!! xD

Garbí24 ha dit...

sort i bon francés.......;)