dimecres, 29 de novembre del 2017

Al teatre!

La setmana passada tots dos vam participar, a través d'Instagram, a un sorteig. Mai ens acostuma a tocar res però per intentar-ho que no quedi. El forn de pa Turris (que si no el coneixeu ja hi podeu anar perquè fan un pa i unes pastes que tela ...) sortejava 3 packs de dues entrades per anar a veure l'obra de teatre "Sota Teràpia" al Club Capítol. El Low va tenir sort i gràcies a això, dissabte passat vam poder anar tots dos al teatre per la cara. 


Encara no tinc clar si l'obra em va agradar o no. Està bé peeeerò va tenir alguns punts que dius ...

El millor de tot és que uns dies després van publicar un nou concurs, aquest cop per anar a veure "Els homes són de Mart i les dones de Venus", també al Club Capítol. I aquest cop m'ha tocat a mi


Gràcies! Gràcies! 

2 comentaris:

Anònim ha dit...

I si deixeu guanyar a algú altre de tan en tan?

Sergi ha dit...

Que afortunats! Però jo potser em quedaria amb el pa i les pastes del forn!